JULLOV !!

idag var jag på torget julklappshandla ;D
då såg jag DAVID IANDRA AVENYN SERIÖST JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ !
jag stod en halv meter i från honom OMG. hahahahaha <3!
vi handlade åt felicia , sofia, emil & per ;) <3
men iallafall imorgon drar det till skaftö, höhö ^^
ska bli roligt , jag kommer inte kunna skriva så mkt då , eftersom datan är helt fucked up där ;P
igår fick jag också en laptop snacka om att jag blev glad. men den kanske inte fungerar :( eller filip tror inte de.
o går fyllde pappa 50 , så det var trevligt trevligt ;D och ilördags var det fest vi åt god mat o så var det mkt mkt tal :D
iövermorgon är det julafton jippiiie ;D <3 kommer äga, vi ska vara hos mattias & camilla <3
jaoo, jag saknar linnea fettmkt idag (L)
iallafall så kommer vi äga hela gbg nästa gång vi ses <3
finns för dig 24/7 <3

HA EN TOPPEN JULAFTON ALLA ! <333
MED MÅNGA FINA PRESENTER DET ÄR NI VÄRDA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0