åker hem imorgon, varken ris eller ros för det

Hejhallå,
idag gjorde jag inte så mycket på förmiddan.
men sen åkte vi ut med båten och fikade på Flatön.
Jag åt glass och gick in i handelsbon, det var fina saker där inne.
det var en mysig avslutning på detta somamrlovet. eller det är lite kvar
men åker hem imorgon, jag vill fast ändå inte! kommer sakna Nikolina,Katie,Fredrik och alla, fyfan.
Blir gråtfärdig bara av att tänka på det. Inte mer bökevik och råggårdsvik :I kommer ine klara mig!
Bara en jobbig höööst att se framimot!!!!!! fyihelvete, aja jag fick köra båten när vi skulle hem.
det var sjukt roligt och svårt. Men sen åkte vi tillbaka hit.
Jag kan inte sluta tänka på att detta sommarlovet är snart slut!!!!! Får flipp.
när jag tänker på det fäller jag en tår, nu blir allt som vanligt igen.
det ända man ser är ett år av skola, ett år av den där gula saken där man dör av tråkighet.
whatever, det är bara den 9onde än jag börjar ju 20onde. jag ska njuta uti helvete nu!
Nu blir det Kanon/Kalkon !!!
jag ska försöka med det igen!
puuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0