ännu mer kvällsbloggning

kvällsbloggning i kväll igen
försöker uppdatera mera nu!
ikväll har jag inte gjort så mycket tittat lite på tv och bilddagboken.
vill ha mer besökare ,  men det stiger nu så jag är glad hihi ;)
ska göra många inlägg per dag. titta på kissies blogg nyss .
asså helt serri finns det dom som skriver bättre, hon har en fin blogg och så
men skriver inte bäst av alla. gillar blondinbellas blogg hon är
sjukt duktig och fattar inte riktigt hur hon orkar uppdatera typ 6-7 gånger per dag.
haha, men vill typ ta en cola och sätta mig i min säng och titta på tv nu.
men det går inte för colan drack jag upp förut och tven är för tillfället nertagen
så så blir det inte. imon är jag iallafall ledig får se om jag träffar någon imorgon.
hoppas det! vill inte ruttna bort men ska köpa cola imon tror jag för jag behöver det.
just det i torsdags var det ingen träning min tränare hade sagt fel haha så
gick dit i onödan. men på torsdag ska jag träna igen! Med 98orna dom är sjukt
duktiga, vinner typ varje cup. men nu orkar jag inte skriva mer , sen blir det väl titta lite på tv
med bror och sova puss
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0