chacha 14 aug09.

chacha

har inte skrivit så mycket denna veckan men i tisdags sov jag & donja hos emma.
och onsdag var jag med dom.
torsdag var jag med charlie.

idag var jag med mamma på torget.
först klippte jag mig. Det blev skit kort!
Men ändå okej typ haha. Hoppas det växer ut lite innan skolan :O
vill inte vara ful ¨då typ haha. Loviisa ska ju börja hoppas någon mer också (:
Men sen handlade vi kläder till mig.
är rätt njöd med inköpet.
detta blev ett kort inlägg.
men ikväll ska jag nog softa tror att
jag skriver imon.
 
ouh
tjockiströja - bikbok - 199 :- (rea)
jeansleggins - kappahl - 129 :-
vitaleggins - kappahl - 49:50 :-
2toppar - H&M - 69:50 :-
Pyamajs - H&M - 129:-
T-shrit - H&M - 129 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0