hej, hejdå måndag

hejhej
idag så hade vi skolfoto,
ser särkert sjuk ut som vanligt och blundar haha.
sen hade vi tyska typ och elevens val, slutade 15.10!
Sen gick jag och Lovisa hem till henne en stund
sen gick vi till mig och gjorde olika saker , åt bulle osv.
när hon gick hem åt jag lite och skulle ladda upp
bilderna från skolfotot till datan, dampade allting.
så inga bilder idag! så nu sitter jag här,
sorry att det inte blev ett inlägg igår
men det hände inget jag åkte till mamma på kvällen och inget mer typ.
imorgon blir det skola igen då.
pallar inte.
asså seriöst jag orkar inte skola, okej det är inte så jobbigt egentligen
men jag orkar inte gå upp på morgonen mer, och försöka räkna matte ?
jag vill ha tilllbaka mitt sommarlov! Då man kunde sova hela dagarna och ba
slappa. aja puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0