shosho bebisar 5 - 8 aug 09

Hej !
Förlåt att jag inte skrivit det har varit fullt upp.
Men jag skriver nu vad som hänt.

Onsdag: Familjen Ericsson och Familjen Barle kom hit . fettnajs! Vi fikade och sånt, sedan lekte vi vinkeleken (som alltid). Jag fick vara hela tiden, ba för att alla fuskade. Hahah! Jag hittade värsta gömstället och så avslöjade morfar det då jag fick vara. Vi fick gå i det höga gräset och nu har jag myggbett samt knottbett! Inte roligt. Sen åkte Caroline och Niklas hem. Men Niko och Fredrik satt kvar en liten stund och pratade!Sen gick dom också hem och då gjorde jag inte så mycket. Tittade på tv och så gick och la mig tidigt eftersom jag skulle upp tidigt !

Torsdag: Vaknade runt åtta av mig själv . Det var bara för att jaag visste att jag skulle upp. Jag duscha och titta på Blue water high på barnkanalen haha! Sen smsade Katie mig och då gick jag upp till henne för vi skulle nämligen till Torp! Yiaahhh! Så vi satte oss i hennes bil och körde i väg. Sedan när vi var framme så gick in på stadium och Katie hittade ett par tvärsnygga adidas skor. Jag hittade inte så mycket där jag skulle köpa bikini men på stadium var alla stora och väldigt små. Så vi gick in på massa affärer och titta på kläder som H.M & Lindex och så men jag hittade ingen bikini bara en puder. Katie köpte massa smink som foundtion och mascara för hon hade sånna kuponger. Så gick vi in på Gina där hittade jag en tvärsnygg överdel men ingen underdel men sen hitta Katie det i andra sidan affären så jag prova det. Och det var jätte fint . det kosta bara 108 :- ! Sen när jag betala så kom jag på att jag glömt min H&M påse inne i provrummet och så hängde den inte där vi leta överallt men den fanns inte så frågade vi i kassen hon ba: nej eller jo vad var det iden?
jag ba: en puder! Så fick jag den. Vi gick och fikade en smörgås. och pepsi. sen gick vi in på Hööks och sen åkte vi hem.
Hon skulle tanka, sen åkte vi igen. Tack för världens bästa dag Kat! Sen åkte jag och mamma till Bökevik och bada sen hem och titta tv och sooooova! :)

Fredag: Felicia var här hela dagen vi lekte med henne och sånt. Och morfar sa att hon hade klättrat ur sängen själv det har hon aldrig gjort förut! Sedan åkte vi till mattias och grilla och det var asgott. Fikade lite och sen kom Filip och hämta mig med moppen så åkte vi och badade med Nikolina,Niklas,Fredrik & Carro. Det var askul, jag hoppaade från trampolinen! :-) Sen åkte dom ifrån oss med mopparna . Men sen körde vi race hem hahha omg vad fort det gick !
Vi spelade fotboll och sen kunde inte bestämma oss vilken film vi skulle se på men då åkte Niklas och Carro ´hem så vi titta på Eurotrip, heltok film. Sen gick jag och filip och sussa :)

Idag: ska jag bara gå på skaftöträäffen typ. Inget mer, jo Felicia var här förut.
Aaja puuuuuuuuuusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0