skolaskolaskolaskola

chacha (:
idag började skiten ;O
iallafall jag var astrött när jag skulle gå upp liksom.
vem är inte det ?! Iallafall sen så hade vi en lektion där vi bara snacka typ om sommaren.
Sen rast ,tråkigt! Sen spelade vi fotboll,brännboll & lite andra saker
på apelsinplan! Jag,Olivia,Elin och Lovisa satt litg på fotbollsplanen och prata.
gjorde bort mig för Lovisa! Inte kul. Sen hade vi bamba , soppa bläää !
och sen en liten lektion till. I morgon åker vi till slottskogen och är där hela dagen
tråkigt. men bättre än skolan ! Handboll later :d askul jag har saknat det! Men
det kommer kännas tomt utan Vendela och Succe :/ Skitsamma. Ornina är
iallafall kvar! Jag har bestämt mig för att gå kvar i handbollen?
Jag tycker det är skitkul, men jävligtjävligt jobbigt. Jag har inte någon kondition!
Puss på er jag skriver imorgon i think !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0