tjugoandraaugustitjugohundranio

hallåå,
idag vaknade jag runt 10 halv 11 tittade lite på tv,
men det var typ inget så jag åt frukost och messade charlie.
vi tänkte åka till torget en snabbis, för behövde lite skolsaker.
så gick jag och träffa henne vi satt vid datan lite hon skulle visa mig en sida om designer till
bloggen. Men det kosta pengar så man bara -.- sen gick vi till bussen den stod där så vi
sprang , men vi hann och sen tittade vi lite där jag köpte ett pennfack,bokomslagspapper, pennor, &block på
bokia. det blev bra hon köpte ett par jeans på H&M assnygga på henne! vi mötte sofia,cassandra&jasemine på torget.
haha, aja vi åkte hem till henne gjorde inte så mycket, tittade på tv och så. sen titta vi på en svensk film som hette "Rallybrudar" sjukt dålig! men iallafall sen gick jag hem och åt och så. förut hade jag sjukt ont i magen men inte nu :D
aja pussss
 tack för dagen!
dsg
 Elin Holmberg (c)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0