turn it up, turn it lose.

elin här,
idag var det skola igen då.
trååkigt! sen hade idrott med anneli. det var okej, även om jag hatar verkligen HATAR idrott!
haha det var multibrännboll typ som vanlig brännboll fast det var med frisbee,fotboll och tennis istället.
sen åt vi bamba, fisk typ. Sen efter skolan stack jag och sandra hem till sandra och gjorde olika saker.
städade hennes fåglars bur, hämtade ida (hennes lillsis), släppte ut fåglarna. det var askul dom flög runt i rummet typ
och höll på. haha.
så ramalade sandra. hon stod på en stol och trillade typ på sin lillasyster. Så hon började
gråta och sandra fick ont i benet, ajj!
sen gick jag hem och duscha och satte mig här.
puusss
vill ni ha bild idag igen ?
då får det bli någon jag redan har haft, för det det var så fucking lång tid att ladda upp bilder.
puss
jlöähdsg
Lite olika bilder från sommaren
ni har sett dem förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0