we love lördag

godmorgon
glömde skriva igår ,
mendet hände inte så mycket heller
först skolan då och sen gick jag hem skulle träffa jennifer men
hon kunde inte. en kom pappa och lena hem då åkte vi till min faster malin
för hon fyllde år, så vi åt middag där och snackade lite och så.
sen åkte vi hem runt 10tiden eftersom det tar typ en halvtimme och åka dit.
jag somnade lite i bilen tror jag haha. men jag var sjukt trött
och orkarde verkligen inte blogga. så jag tittade lite på sagan om ringen
som jag sett hundra gånger förut haha. sen när den var slut gick jag upp och läste och somnade typ.
så idag spelade jag sims på morgonen för jag hade tråkigt och nu sitter jag här och ska ta på mig kläder egentligen. haha, ska till mamma sen och hälsa på mina kusiner och äta mat, måste träna på mina tyska glosor också , pallar inte det egentligen men så får det bli.
Auf Wiedersehen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0