förlåt för otroligt dålig uppdatering

Ja ni ser rubriken.
Jag har inte orkat skriva denna veckan alls.
Igår var det en ganska jobbig dag men idag
mår jag mycket bättre. Senare idag ska på idol
eftersom det är i gbg denna veckan.
Idag iskolan hände inte så mycket vi typ hade
idrott och det kände som ett fängelse eftersom
Annelie typ tvingade oss att springa hinderbanan
(som var skiitjobbig) typ tusen gånger.
Vi gick in i omklädningsrummet och får värsta
utskällningen! Sen hade vi ngn äcklig mat i bamba
och sen lite andra saker, det är fettgött att det är fredag !!
iloveit. Emma kommer nu en stund för glömde nycklar
och lilla elin som alltid ställer upp för sina vänner.
När pappa kommer hem ska vi typ äta ngt fort och sedan
åka. Önskar Emma kunde följa med men det är typ 13års gräns så
jag måste ha en vuxen med.
Hoppas ni har haft bra vecka det har iallafall jag,
Ha en UNDERBAR fredag nu och
glöm inte att det snart är jullov!!!
pussiis


DAGENS LÅT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0