Gott nytt år

Tjao!
Jag har fått fina kommentarer iveckan
om att jag har en fin och bra blogg!
Tack så sjukt mycket.
Jag ska titta in i era bloggar och se också, i promise.

Idag är det ju nyårafton,
riktigt mysigt med alla raketerna.
Imorse vaknade jag av att mormor & morfar kom
runt elva tiden. Då gick jag upp och åt frukost och duschade.
Sen så gjorde jag inte så mycket, jag städade och sånt.
Lite senare så öppnade jag och filip våra julklappar av mormor
och morfar. Jag fick: Ett armband, örhängen, målarpennor (som jag ville ha),
ritblock och en bok som hette testamentet.
Senare ikväll ska vi äta mat och sånt. Trevligt, fast Filip ska ju iväg så jag blir ensamt barn.
Egentligen skulle jag o sandra träffas och fira nyår men blev inte så =(.
Vad ska ni göra ikväll? =)

Nu ska jag hjälpa min mormor och duka
så kram på er.
Hoppas 2010 blir ett bättre år !
Om det funkar ?

ETT STORT JÄVLA GOTT NYTT ÅR PÅ ER !!!

DG

Kommentarer
Postat av: Hannes Mauritzson

Hoppas du fick en riktigt bra start på nyår!



Har du några nyår löften? :)



Kram <3

2010-01-01 @ 03:41:22
URL: http://mauritzsonhannes.blogg.se/
Postat av: Annika<3

sv: tack detsamma :)

Jorå jag mår bara bra . Hur mår du själv då?

2010-01-01 @ 11:18:33
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0