inte orkat

Hej bloggen
Jag har inte orkat skriva men jag kommer inte göra det lika ofta längre.
Jag har inte mått så bra de senaste dagarna men det
går säkert över. =)

Idag i skolan tittade vi klart på "Spiderwick"
och sen hände det inte så mycket. Men
efter skolan gick jag hem och åt lite och gick till
minipavvens julfest och det var ganska kul.
Jag och Sandra dampade, sen fick jag pris för vann på
tio frågor även om jag bara svarat på frågorna en gång typ haha.
Jag fick godis som jag ätit upp nu! Mumms!


Nu sitter jag här och precis pluggat klart
asså jag blir så jävla arg på mina vikarier
för dom tror att vi hinner klart med hela Afrika
på denna vecka, vi får inte ens jobba äver jullovet.
Fan va soft att det är JULLOV på fredag !

Ha det bra
puss ()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0