Träslöjd och skola

Idag känner jag mig glad
och stark. Men dagen började med träslöjd och
det var bra för jag gjorde nästan klart min julklapp till
mormor tror jag. För i helgen blir det julshopping med
pappa om ingen annan kan.. Men sen kom Elin och
vi typ hade matte och lite andra lektioner.
Sen var det bamba och alla skulle på spanska och Lovisa
och Sandra var sjuka så jag fick gå själv. Men sen kom Elin
och alla igen för dom hitta inte sin vikarie för spanskan.
Så vi hade en annan cpvikarie Isabell. Sen hade vi en annan
lektion sen slutade vi och jag var med Charlote och vi lagade pannkakor
och myste. Sen körde henne pappa mig hem och nu ska jag titta på tv och mysa
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0