elin , vem är det ?

halloj! (:
idag regnar det och är tråkigt jag vaknade nyss, åt lite och nu sitter jag här.
fråga inte mig vad som kommer hända idag ;P
ska nog titta på tv och datan o mys.
skriver nog senare!
ni får vänta tills dess.
jag saknar donja som fyller år imon!
GRATTIS ÄLSKLING !<3
aja skriver sen
puuuuuuuuuuusssssssss


bästavän & jag

Asså e inte vi bara bäst?  singlar fast båda är upptagna   idrömmarna (L)  Donja jag älskar otroligt mkt.  vi igenom allt <3

snygg man var i november 08 :)
Elin - likadan som alla andra (:

EmmaLover !



Njut av bilderna !
puuuuuuusssssss


Kommentarer
Postat av: emma

Donja kommer döda dig för bilden tror jag! xD

Och shit asså vilka snygga kläder jag hade hosthost, men min rygg ser iallafall normal ut och jag älskar dig :D

2009-08-01 @ 16:31:03
URL: http://kisseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0