KANON / KALKON + inlägg

Hej på er.
skrev inte igår hann inte med det hände ändå inte ngt .
Felicia var här hela dagen typ vi grilla typ.
Idag var det vart soft, inget hände .
Mormor bakade bullar o jag titta på fiilm <3
jag såg götakanal 2 hahah :) så på
eftermiddan kom signe morfars svärgeska fick jag lära mig idag.
haha, jag gick ut lite och nu sitter jag här.
bläddra ner lite så blir det kanon / kalkon.
säg mer än gärna om vad ni tycker om det.
Katie skrev till mig på bildagboken idag blev väldigt
glad , hon undrade om vi kunde gå på torp någondag visst vill jag det!
saknar henne!  Sofia (min kusin) och hennes familj är ute med båten i DETTA vädret!
det blåser och regnar osv igår åskade det också fan va otroligt bajs.
det ska vara sommar !!! :( aja puuuuusss på er <3
jag vågar inte säga om jag skriver imorgon men det gör jag nog!
puss





KANON / KALKON





KANON ; mormor bakade bullar och ökensand det var KANON!
KALKON ; Vädret har varit väldigt dåligt det är KALKON!

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0