tjosantrosan !

Hejsan hoppsan!
Förlåt att jag inte skrev igår, jag hann liksom inte.
För sen efter att vi hade ätit mat, sa morfar att hans gräsklippare var färdig lagad ( han hade lämnat in den på orust motor, för ngt var fel ) så jag,mormor och morfar bestämmde oss för att åka och hämta den. Då ringde Mattias och sa att han behövde barnvakt och vips så skulle felicia också med till orust. Vi åkte med för vi skulle köpa lite saker på Göksäter. Vi hade jättebråttom eftersom orust motor höll på att stänga så jag mådde skit illa men sen när vi var framme böev det bättre. Vi tittade lite inne på göksäter jag hittade inget det sög där men på andra våningen var det bättre. Jag köpte en målarsak hahha. Sen skulle mormor köpa plastpåsar osv. Det tog hundra ungefär haha. Sen när vi kom hem lekte jag lite med felicia (1 1/2 år ) och sen sktjuasde morfar hem felicia (: Så jag åt kväll mat tittade på tv och sånt. Hade inte lust att sätta mig vid datan då.
i dag vaknade jag av filip vid 6tiden men somnade om igen. Sen vaknade jag vid halv 10 typ.
gick upp borstade håret osv. åt frukost.
Så nu sitter jag här.
Längtar efter Göteborg litegrann :( ´!
Donja fyller år idag , jag vet inte vad jag ska köpa riktigt men jag hittar säkert ngt hon gillar,
ja lägger upp lite bilder nu för jag har tråkkigt !
Men tog inga igår på göksäter eftersom jag inte hade mob med mig.
Nya bilder kommer när jag kommer hem!
Jag är duktig jag har skrivt tre dagar irad nu. Ge mig en applååd!
Pusss !!!
0730978558 (mp)
finns på mob helatiden. igår på göksäter var den urladdad:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0