trött och ledsen av ledsen musik

Asså idag blev allt help cp ! Jag skulle egentligen bara med Bella men hon kunde inte vill inte gå in på varför. Så jag skulle vara med Donja men det blev inte så heller så jag var med Sanna och Emma istället vi var i majorna och köpte lite candy och sen var vi med varndra en stund. Sedan satte jag mig på spårvagnen det tog låånglånng tid tyckte jag så jag ringde Charlotte. Hon skulle till torget så vi träffades där hon köpte kläder, sen åt vi på donken hennes "pappa" betala TACK !<3 Sedan tog jag bussen hem haha fettma mig hemma med ännu mer mat ! Nu sitter jag här och ät typ helt slut och tråkig och ledsen för att jag lysnnar på ledsen musik fråga mig inte varför jag gråter. FAST NU ÄR JAG OCKSÅ SJUKT GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD JAG SKA FÅ EN NY KAMERA <3 (MIN ANDRA GICK SÖNDER)
Nu jag också göra veckan en "liten" aning kortare.
Måndag: Skola först sen var jag med Charlotte vi köpte min CHOCKLAD <3 och sedan deega jag!
Tisdag: Var med Andreas, Sandra & Suurre sen jobbade jag & Sandra i cafeet sen var vi med mååånga måånga och degade (:
Onsdag: detta var nog en av 2009s roliagste dagar jag var med Sofia Repas vi gick runt över allt gick till bronsgården fettma oss med våffla <3 Och sedan sålde vi idrottsrabbatter :D Sjukt kul !
Torsdag: Bara skola och träning ´denna dag :)
Fredag: Var med Emma och dampade <3<3
Puss på er i det snööiga vädret! XD



Jag i bilen till trysil (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0