världens bästa Emma

Fyfan vilken dålig fredag det var eller iallafall i skolan, alla typ grät o jag ba vafan ? Man var ju inte speciellt jätte "happy". Det var någon grej som blev ett missförståd så börja alla gråta o ville byta skola haha. Vi hade iallafall idrott i dag, vi fick välja idag det blev fotboll, bandy och skeppsbrott (typ hinderbana). Jag fattade fan inte seriöst vad jag gjorde där när jag skulle rätta till en madrass så blev det fel Sandra fick typ damp och jag blev arg som in i helvete asså och så var det skit tråkigt ! Sen i omklädningsrummet frågade vi Ornina och Charlotte varför de var sura ?! Men nej vi fick inget svar. Jaja vi gjorde inget på rasten försökte snacka med Ornina & Charlotte men fick fortfarnade inget svar. Sedan hade vi matte jag lovar jag gjorde 0 tal palla inte mådde typ illa och sånt. Sen SO det var väl okej men fortfarande inte kul ! Sen bamba det var bättre då sen in och gjorde lite saker typ titta på grejer. Sen sluta vi då gick jag till Emma hon kom hem och då packa hon och sånt och sen gjorde vi lite andra saker , hon gjorde mig gladare som hon alltid gör! Sen ska jag mysa ha de gött <3


Kommentarer
Postat av: emma

oj e det den där bilden på mig som vi tog där vid typ Bergkristall eller vad det heter? <33 gammal

2009-04-19 @ 18:42:54
URL: http://kisseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0