elin - vad är det för namn ?

Orka bry sig om vad jag gör.
Mitt liv bestämmer jag över!
Inte du, det får du lära dej
eller lämna mig. Sånt man får leva
med, vettu!
Idag var det skolan, som sög! Som den alltid gör så det behöver man nästan inte ens säga.
Det var it, Ebba var rädd för mig´för att jag inte jobbade. Jag bara skrattade åt det! På rasten igronera alla mig, men jag lyckades fånga Sandras uppmärksamhet. Så vi pratade lite, sedan gick jag in och skrev på manuset med Elin och dom. Vet inte om dem lurar mig att vara snälla o så eftersom vi bråkade förut. Men det är bara att spela med, sedan hade vi någon lektion. Och sedan bamba, fick gå den långa vägenigen. Sämst är det! Men sedan två lektioner till och så vidare. Sedan hemm till sandra sedan stck vi till minipavven o jobbade TRÅKIGT! vet inte varför jag gör det riktigt menmen. Sedan var jag med Sandra och vi var i gympahallen.
Och spelade  handboll, bäst var det!
När vi var i affären hände värsta äckliga saken haha.
Vi köpte lite candy, så var det en cp-störd människa i rollstol som satt och tog ut sitt bröst och skrek "min" till hennes chocksboll, snacka om att vi skrattade sedan hahah.
Nu är jag rikitgt hunrig, men pappa är dum!
Han köper inte pucko & risifrutti *ledsen*
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0