fredag = im happy

YIIHOO, äntligen fredag!
Som ni säkert märkt skrev jag inte igår,
vad skulle jag skriva? Det var en tråkig dag.
Så slut pratat om torsdagen.
Idag hade vi inga riktiga lektioner i skolan,
känndes som vi hade rast hela dagen ! På idrotten körde vi fotboll, eftersom det är engrikicken på måndag.
Vi var ändå rätt bra tycker jag hehe. Sedan kollade vi på ngåon bra fotbollsfilm, den var sorglig och bra på samma gång.
Då fick man ha med sig cola och det hade ju jag hihi.
Sedan spelade vi fotboll på rasten och det var kul, även om fotboll suger oftast.
Sen var det bamba, chili con carne. Jag åt lite. Sedan bara någon tråkig lektion som man bara satt och lyssna om energikicken. Kommer bli kul! Efter skolan var jag med charlotte och Terese vi tänkte åka och bada. Men Charlotte fick inte så vi åkte till torget istället. Sedan åkte vi till Opal. Det var sjukt kul!
Sedan blev jag lite sur, då åkte jag hrm. Men allt är löst nu.
Tack för dagen alla.
Helt oförglömlig ,
i just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0