måndagmåndagmåndag

Alla måndagar är sämst! Nu har jag inte skrivt på två veckor, men så är det.
iallafall idag bråkade jag med Elin igen. Asså ingen på denna jord fattar vad "äkta vänner" är.
Tänker inte skriva varför men jag mådde piss på första delen av dagen!
Helen kom inte idag så vi ahde Mats , ååhhh jävla pedofil jag hatar han!
Han luktar bondgård, och tar på mig. Vill anmäla han. Whatever vi började med läsförstelse.
I just hate it! Men jag och Ornina gjorde klart ordkunskap istället så jag behöver bara träna på orden tills imon. Då blev jag glad. Sedan hade vi matte och jag blev äntligen klar med dianogs 9 fick 5 fel eller något. Sedan hade vi idrott och då gjorde jag ingenting! Pratade bara med Sandra. Sedan fick vi gå asslångt till bamba. Och det var äcklig mat också, som alltid. Sedan Engelska & hemkunskap. På hemkunskapen gjorde vi muffins.
Dom blev assgoda <3 Sedan gick jag hem då ringde emma. Då var jag ´med henne!
Det var jättekul! kan inte skriva allt i deltalj men jag gjorde bort mig som fan!
Igår var jag på liseberg med donja & emma! Det var skitkul!
Jag och donja åkte rabalder först, sen åkte vi alla tre colorado (:
och lisebergsbanan och allt :)<3
Skitkul dag!<3
Ifredags åkte jhag till Resö och jobbade lite där,
det var kul och varmt men sedan rengade det lite *ledsen*
Jag badade aldrig men var nära på att hoppa i med kläderna på.
Men nu är det skola och bara till att bita ihop. måste få bra på näst a prov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0