onsdag, vad gör det till för nytta?

Onsdag,onsdag,onsdag vad gör det till för nytta?
Idag när jag vaknade blev jag arg, för det regnade.
Regn = ingen bra dag. Men det blev ändring! För på syslöjden,
var jag duktig! Det kan ingen säga imot, jag blev nästan klar med min kudde.
Det känns bra eftersom den var jobbig och blir bara jobbiagre och jobbigare.
Men nu är den snart klar. Efter syslöjden var det liten liten rast, men det regnade så det var skönt
att den var kort. Vi jobbade lite med kroppen, och sedan gick jag ut till soffrummet och satte mig där
med elin och olivia det var så sjukt kul! Dom drog av mig byxorna haha. Sedan hade vi musik,
jag orkar inte med musik. Men hon sa att hon kanske kanske skulle sluta då blev ALLA glada hihi.
Sedan skulle vi till filmprojektet, men Charlotte är i sthlm, den lyckosten!
Jag vet inte om jag orkar film längre, idag var det nästan inte ens lite kul. Jo Olivia
är så rolig. Hon borde bli komiker seriöst. Sedan hann vi nästan inte ens med bussen, men gjorde det ändå.
Sedan kom jag hem. Helt utmattad! Så åt jag bulle. Och nu sitter jag här, det som händer i mitt liv är väl inte så intressant, éftersom inte många läser min blogg. men börja med det! Jag ska bara ha lösenord lite till för att min bror ska komma på andra saker och göra på datorn än och gå in på min blogg hihi.
Ni får kommentera och säga vad ni tycker!
Annars är det ju ingen idè att blogga, men ni får ju liksom tänka på att jag är bara 11år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0