äntligen helg och fredagsmys

vi älskar ju fredagsmys !
har precis ätit pizza med familjen och ska titta på idol
idag är jag stark, bara just idag!
idag var det först skola hihi
sen gick jag med lovisa hem och vi åt lite sen gick jag till emma och¨
vi gick till min skola och skulle titta om det var några i idrottshallen
och det var det så vi gick in och var där lite hihi
sen gick vi hem och bakade chockladbollar men det
blev helt misslyckat! HAHA, så vi åt degen istället och titta på
"Wildchild" sen gick jag och då åkte jag och pappa
och köpte pizza och godis, mums! Så åt vi pizza och nu
sitter jag här och försöker sätta lite stämning på denna fredag
men senare blir det ju idol :)
vi hörs imon igen
puss
ingen låt idag heller haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0