elin goes adidaströja

yees,
idag fick jag min käraste adidaströja!!
Im so happyy !
Jag glömde skriva igår efter att jag var med olivia,
men vi hade fett kul! Vi köpte ben&jerrys och var inne på datan.
Sen gick vi ut och det var fettläskigt, för en kille typ följde efter oss
så vi sprang in till idrottshallen och tittade lite när några spelade fotboll.
Sen gick vi till Olivias gård och gungade sen gick jag hem. (bilder kanske kommer)
Satte mig vad datan o så.
Idag vaknade jag runt 11 och då åkte jag och pappa till frölunda torg
och köpte en jacka,adidaströja,skor 6 handlade mat.
Så nu sitter jag här och tittar på repis av Robinson Karibien, fast jag fattar typ inget.
Men ska äta sen och åka till mamma, får se lika konskensvener det blir.
puss på er babuues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0