Erik i idol

Jag har precis tittat på idol och många kanske tycker jag är helt sjuk nu.
Men jag tycker Eriks framträtande var okej inte mer än det,
jag har inget imot honom och han är säkert sjukt bra på det
han gör men jag får inte fram något ur honom. Han har talang och
sjunger bra men hur mycket skulle tjejerna gilla han om han var en
tjej? Vad skulle juryn tycka då? Då skulle allt vara annourlunda!
Hoppas inte han vinner för jag tycker Tove är så jävla mogen
hon kan det hon gör och hon vill verkligen detta. Erik hänger
med p.g.a hans talang, han behöver inte kämpa, han tar en
låt som passar honom och gör den säkert jättebra men jag tycker
inte att han är värd och stå som segare över idol 2009. Sången är det
inget fel men han är tråkig och gör inga direkta överraskningar på scen.
Idag kommer jag dissa Erik!
Nu ska jag titta på utröstningen.
Vi hörs imon,
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0