foki äger

igår hade jag ganska tråkigt så jag tittade runt på olika bloggar
jag brukar läsa kissies blogg men hon är ju en sån
jävla wannabe diva eller något så jag blev trött på henne
så tittade jag på fokis men jag har tittat på henne förut men
hon är ju bäst och skriver sjukt bra och roligt så gå in på henne blogg.
fokis.se! Det är hon värd.
Men iallafall idag i skolan tappade våran lärare tålamodet
så hon skrek och började gråta o allt, jag tycker synd om henne!
Hon tror att hon är så dålig men egentligen är det vi som är det!
Usch & fyy! Men efter skolan gick jag hem och då var mormor & morfar hemma
och skulle vara hos oss lite. Sen gick jag till minipavven för jag och Sandra skulle
jobba, äntligen var det några där och vara med, t.e.x Adde,Surre & James sjukt niice.
Sen gick jag hem och då var mormor och morfar kvar hihi. Så gjorde jag läxan och
duschade och satte mig här sen blir det ANDRA AVENYYYN !
puss hörs imoon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0