hemma igen

Nu är jag hemma igen och det känns gött !
Här är lite om helgen!

Fredag: Först var det skola och sen åkte jag, Filip och mamma till mormor och morfar.
När vi kom dit fick vi tacos och mys men jag mådde lite illa så jag var trött, men så
vilade jag och tittade på idol och då kom Sofia så var jag med henne och det var sjukt
kul! Så tittade jag,Emil,Sofia & Filip på tv sen somande vi.

Lördag: Vaknade tidigt för det var kallt i sängen så jag gick upp och åt frukost.
Sen körde morfar mig & Sofia till morbror och vi tog hand om hans ena barn Felicia.
Sen så åkte vi hem och åt och duschade och fixade oss inför festen. Sen åkte vi till
Golfhuset där var syssling Emma (saknat henne asmycket!!!!!) eftersom hon jobbar där.
Sen kom alla gästerna och jag och sofia hade skitkul! Carl-Berit HAHAHAHAH!
Träffade Katie också! Saknat dig ! Sen gick jag & Sofia hem och tog chips och tittade på
film, sjukt sköj. Sen tittade vi lite på youtube och sen pratade vi i typ en timma.

Söndag (idag): Vi vaknade sent och gick upp och åt frukost, sen gjorde vi inte så mycket
tittade lite på tv och var inne på datan. Sen åt vi mat och sen tårta. Sedan åkte vi hem och
nu är jag hemma och SAKNAR ALLA SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET !!! 
Nu ska jag snart till pappa och titta på "Vem kan slå Filip & Fredrik?"
SJUKT KUL HELG, <3
puss hörs imon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0