kämpakämpa=fredagfredag !

hallå mina läsare !
förlåt för otrolig dålig uppdatering denna vecka
men denna vecka har varit väldigt mycket upp
och väldigt mycket ner så jag tänkte gottgöra
er med lite hiss & diss lite senare.

idag vaknade jag vid halv sju och kände mig helt yr och
konstig så jag ville helst inte gå till skolan men jag ångrar
inte att jag gjorde det! Sen åt jag lite och tog på mig och
så körde pappa mig till tandläkaren och allt var bra där förutom att jag
ska dra ut två tänder igen ! Det gillar vi inte ! Sen körde han mig till skolan
och först hade vi matte och BP var där, jag hatar henne.
Sen hade vi lite rast och jag kände mig mycket bättre.
Sen engelskla förhör och det gick bra tror jag.
Sen hade vi idrott och vi körde fotboll och jag stod i mål.
hahah, jag suger på att göra det så det var inte så lyckat.
I bamba var det pasta ost & skinksås, det har jag typ tröttnat på.
Sen titta vi på lilla akullet och så. Sen gick jag till matringen och köpte mig
lite godis och sen träffade jag elin och olivia och några till utanför pavven så
pratade vi lite och sen gick jag till minipavven och jag & agneta gick och hyrde film.
Vi hyrde bilar eftersom alla i femman ville se den så jag fick lite flipp.
Sen åt vi tacos och så titta vi på filmen och sen gick jag hem och satte mig här.
Sen ska jag la ba mysa och titta på idol.
Nu bilr det hiss & diss.
puuuuussssssss

elin hissar...
- godis, asså det är så jävla gött att ha när man mår dåligt eller bara vill mysa!
- juice, jag älskar juice jag kan hela enkelt inte sluta dricka det, särkilt på morgonen
- mobiler, vad skulle man gjort utan dom? utan min mobil i fickan känner jag mig naken.
- äkta vänner, jag har asmånga äkta vänner, som stöttar en i tuffa tider (t.e.x nu)
- datan, jag skulle ALDRIG kunna leva utan datan där håller jag kontakten med alla mina vänner.

elin dissar...
- falska vänner, det finns för många av dom egentligen.
- pojkvänner, det är väll mysigt att ha en pojkvän men alla playar en hela tiden!
- pappa, jag är just nu lite sur på min pappa av andleedningar, men jag älskar han ändå.
- skolan, asså jag orkar inte mer skola nu !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0