Lovisa åker imorgon, hur ska jag klara mig?

Lovisa åker till Italien imorgon....
hon kommer inte hem förens på lördag!
jag & cpbarnet bli lämnade kvar på språket

TJA
idag så var det måndag igen då, skit.
så var det skolan och vi gjorde inte så mycket
förutom att Elin och Olivia skojmobbade mig som vanligt
för att jag hade min halsduk haha, men det är faktiskt kul ändå.
Birgitta ska/har operat sig så vi slipper henne på matten, yeess !!!!
Vi hade Madelen på matten, wiiie. Sen slutade vi typ vid tre halv fyra.
Då gick jag & Sandra med Lollo hem och vi åt tacos och myste.
Sen gick jag hem och pluggade, jag har utvecklingssamtal på onsdag.
Asså alla mina utvecklingssamtal går bra men denna gången har jag en
konstig känsla att det inte kommer gå lika bra uppför. Men nu sitter jag här
och funderar på att titta på "Fotbollsgalan" haha!
Just det ja, Linnea fyller år idag ! Grattis igen :)
vi hörs...

lite random rader
jag älskar dig
fatta det
någon gång
det går så
segt framåt
utan dig
låt mig aldrig behöva
lämna dig
jag gör vad
som helst
jag älskar dej
måste detta hända mig?
fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0