måndagkväll igen

då var det måndag kväll igen då
inget roligt alls egentligen
känner att jag vill prata med Katie nu!
Menmen jag lyckas aldrig pricka in rätt tider på datan
där hon är inne också.
idag i skolan var allt som vanligt, vi hade kul
vi hade tråkigt! Sen hade vi idrott och jag & Ornina spelade
badminton jag var ovanligt bra ändå! Men sen gick jag hem och Sandra & Lovisa
och vi var hemma hos mig och åt kaka och gjorde ett nice spel !
Sen gick dom hem då hade jag tråkigt så jag och mamma började baka.
Hahaha, vi gjorde rulltårta eller något. Men sen fick jag datan av filip ett
tag och då satte jag mig här men nu ska jag försöka lösa ut ett bråk som
vanligt vecka efter vecka. puss
/ holmberg

HÄR KOMMER BILDERNA FRÅN NÄR JAG VAR MED OLIVIA !

fxgj
hejhej
hdf

Kommentarer
Postat av: Katie

Men nu pratar vi :)

2010-02-08 @ 16:34:54
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0