sjuk

godmorgon alla
skrev inte går eftersom jag blev sjuk på kvällen.
Jag och Emma var på arakaden/nordstan på dagen
men asså då mådde jag bra. Vi skulle titta på lite julklappar.
Sen när vi åkte den eviga bussen hem så fick jag ont i huvudet.
Typiskt mig. Sen gick jag och Emma till hennes skola och det var asjobbigt.
Så sen när Emma åkte hem mådde jag helt enkelt pissdåligt.
Jag hade ont i huvudet och kroppen och mådde illa. Så jag
gick typ och la mig vid 9-10. Idag mår jag bättre men inte helt bra
så jag kunde inte gå och fira Sandra som fyller år idag :/.
Men ska typ ta det lungt idag så får vi se om jag går till skolan imorgon.
Hoppas ni har haft det bättre än jag.
Vi hörs imorgon igen, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0