TACK EMMA DU ÄR BÄST !!

rubriken säger allt
emma är bäst helt enkelt

idag i skolan hade vi fortfarande Madelen som vikarie
vi skulle ju på bio så vi åkte in till stan och titta
på "I taket lyser stjärorna" den har jag redan sett men det var roligt
att se den igen. sen så åkte vi hem och slaver som jag är glömde jag
min väska i skolan så jag var tvungen åka tillbaka till skolan bäääh.
sen gick jag hem och åt lite ur skafferiet (somalltid(a)) sen ringde
jag emma och hon sa att hon inte skulle hämta pengarna som sin kompis
Rebecka så jag gick till henne och då  frågade hon mig om jag ville till torget
egentligen orkade jag verkligen inte först för jag har verkligen tröttnat på det egentigen
men snäll som jag är följde ja med. sen rotade vi i hennes gaderob hihi och då
hittade hon en tunika som var jättefin och ba denna är så ful och jag hatar den
och jag ba DENVAR JU FIN! så fick jag den, loveyou!sen åkte vi till torget eller hennes pappa
körde och så köpte hon en mascara och en ipodsladd hiihi, sen åkte vi hem till henne igen
och hämtade några shorts som hennes kompis glömt hos henne så vi åkte och
lämnade dom sen stjusta hennes pappa mig hem, tack!
jag har haft flyt idag nästan hela dagen faktiskt
i love it, idag blir det en underbar låt som jag älskar
och Jay Sean är såå snyggast!


DAGENS LÅT ÄR.....









Kommentarer
Postat av: emma

Hade du på dig den i skolan? ;)

2009-11-04 @ 19:00:39
URL: http://kisseen.blogg.se/
Postat av: elin

aa ;D<3

2009-11-05 @ 19:13:37
URL: http://liteomlivetsomelin...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0