tjao igen

idag i skolan hade vi Jan-Erik, i just love him.
Han har homur så jävla bäst (y)
så vi hade lite lektioner och så.
Efter skolan så hade Lovisa glömt sin mobil och sitt busskort
i sin jacka så allt var snott och någon hade tagit mín
handsfree. NÄR JAG FÅR TAG PÅ ER KOMMER JAG
GÖRA ERAT LIV TILL ETT HELVETE, du borde bli rädd.
sen gick jag hem till Lovisa lite för jag skulle Cafemöte.
Så vi gjorde lite olika saker sen gick jag till skolan och
där var Sandra så vi hade Cafemöte. Asså min och Sandras
homur är lite udda hihi. Sen gick jag hem och pluggade lite
men nu sitter jag här och ska alldeles strax hoppa in i duschen
egentligen har jag handboll nu men orkar inte
och jag orkar inte lägga upp låt i dag så
det blir en bild, njöd?
vi hörs imon och imon är det JUST DET FREDAG !

Hittade ingen annan
peace

Kommentarer
Postat av: lovisa

det var en dålig inlägg :(

2011-03-08 @ 15:24:51
Postat av: lovisa

men å saknar dej <3 :)

2011-03-08 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0