utvecklingssamtal

tjaaoo
har inte hänt så mycket idag.
hade utvecklingssamtal, jag tycker det gick bra (y)
men det tror jag inte pappa tycker, menmen.
skulle bli klar med mitt nyckelskåp på träslöjden men
det blev jag ju inte, fan ta det! Då har jag inget att ge till mormor
i födelsedag när jag ska dit över helgen, men mamma har säkert
köpt något fint. Längtar verkligen till fredag! Då får jag äntligen träffa mina
bebisar. Asså fatta vad jobbigt det är att sakna någon så mycket som jag saknar dom.
jag kan göra vad som helst för att komma dit nu. Så är inte Lovisa i skolan heller
för hon är i Italien så fatta vad jag saknar min bästa vän ! Menmen, ska ringa Lovisa på Lördag.
Men sen blir det typ att titta på tv och myys, hörs imon,
                 puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0