fredag imorgon = happy

Idag är jag glad för att idag är nästan slut och det är fredag imorgon, yihhoo!
idag i skolan läste vi först i typ en timme sen jobbade vi lite med Historia.
På musiken sen vägrade jag vara med på idol eftersom det är trejde gången vi gör det
nu. Så Helen blev inte så glad på mig. I bamba var det typ soppa och egentligen skulle
vi fått äppelpaj också men vi kommer aldrig få det mera i bamba!
Lyckat! Sen hade vi typ NO och svenska, på svenska lektionen fick jag reda på att jag fått 24,75/35 på mitt matteprov (inte bra alls elin). När jag gick hem så åt jag och pluggade lite engelska.
Sen blir det handboll med bästa laget och sen sova (y)
puss /holmberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0