fredag we love it!

cha bloggen
idag var det först skola, helt okej dag.
vi hade typ fredagsmys så alla fick ta med sig fika
men alla hade med sig chips och godis och sånt -.-
sen gick jag hem och hämtade lite pengar och
stack till torget träffa lollo där, vi skulle köpa present till ornina.
jag köpte;
örhängen - 49:50 kr
nagellack - 25 kr
och lollo köpte ungefär samma. Hennes familj skulle på bio
och då frågade vi om jag kunde följa med och det fick jag
men senare så ringde min mamma och sa att jag inte kunde för att
jag skulle göra en annan sak. men jag var kvar typ länge till så jag kom typ klockan 18.00
det var en asrolig dag och vi borde göra om det vafan.
imorgon ska jag spela match, hihi.
aa, hörs imon
/ holmberg

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0