hemma från mormor

Nu är jag äntligen hemma!
Har haft en underbar vecka.


Nu ska jag göra den lite mindre;p

LÖRDAG: vi åkte till mormor med bussen och morfar hämtade oss.
Sedan åt vi mat och lite så, sedan åkte vi till församlingshemmet och
skulle hjälpa till att duka inför dopet men vi tog hand om Felicia istället.
Sedan hade jag o Sofia askul hemma hos mormor för att vi gjorde massa
hemliga saker hihi.

SÖNDAG: vaknade vid tio och duschade och sedan åkte vi till kyrkan det var astråkigt men
sen i församlingshemmet var det roligare för jag och Sofia tog typ all tårta så det fanns ingen kvar när
dom som kom sent skulle ta hahah. Mattias blev lite sur men a (a). Sen öppnade dom presenterna
och efter dopet åt vi och tittade på tv typ hihi. Maria och Per åkte hem för dom hade inte ledigt från jobbet.

MÅNDAG: Mormor skulle klippa sig så jag och Sofia åkte till Felicia och hjälpte Camilla med barnvakt och
sen åt vi mat och inte så mycket mer.

TISDAG: Mamma och Filip åkte hem. Sen kom Katie och hämtade mig för att jag skulle sova hos henne hihi.
Vi gjorde varm macka och myste. Vi tittade på "Patrik 1,5" haha. Sen tittade vi på tv och åt glass mums.
Sen somnade vi.

ONSDAG: Vaknade hos Katie och vi var tvunga att gå upp tidigt för hon skulle besiktiga bilen. Så hon körde mig till mormor och morfar och då var jag och Sofia med Felicia och det var vi typ hela dagen sen hade jag och Sofia myskväll hihi.

TORSDAG: Vi vaknade runt 11 och sen åkte vi med mormor och handlade hihi. Sen fikade vi lite och myste sen åt vi tacos på kvällen för att det var sista kvällen :/ men vi kommer upp igen snart för mormor fyller sjuttio. Så det kommer bli nicenice. Sen hade jag och Sofia myskväll och tittade på "Mammas Pojkar".

FREDAG: Vi åkte hem och jag och Sofia lyssnade på msuik hela vägen typ. Sedan fiakde vi när vi har här hemma och så spelade jag och SOfia Sims och sen åt vi, sen pkte dom och nu har jag tråkigt igen sedan blire idol :d

BILDER FRÅN VECKAN:
FHfhip
jgh
i
dop
dsg
hdjk

Det var nästan alla
XoXo / elin

Kommentarer
Postat av: cassandra

du e söt elin (L)

2009-10-31 @ 00:24:33
URL: http://livetsomcassandra.blogg.se/
Postat av: Katie

Fina bilder på er :)

2009-11-08 @ 21:09:22
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se
Postat av: elin :)

tack :)

vissa är ju ganska oseriösa xD

2009-11-09 @ 19:41:06
URL: http://liteomlivetsomelin...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0