orkar inte med blogg just nu

Asså det är så mycket som händer nu så ska inte skriva så mycket de senate veckorna
för att nästa vecka är det lov och då åker jag till mormor och nu
orkar jag inte skriva.
idag var det först skolan och pallar inte skriva om den
för den var tråkig. Men sen blev jag assur på erik och gick hem men lovisa kom efter mig för hon hade
glömt nycklar och ville vara med mig så hon följde hem till mig vi åt och titta på film.
mysigt, sen följde jag henne hem och vi stod o prata aslänge så haha.
Sen kom jag hem, titta lite på orden som vi har i läxa till imon.
duktig är jag hahah!
Nu ska jag plugga lite engelska och titta tv
puss ha det bra
/ holmberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0