we love friday

det är dags för fredagsmys om det så är det sista jag gör! <3

Tjena mittbena ;d
asså jag skrev ett långt inlägg idag men så dampade mitt internet så allt gick bort.
Fick mitt lilla damp.
Så nu blir allt lite kortare. Idag i skolan var det assoft för vi titta på en film som hette "ZoZo".
Den handlade om en kille från Libanon som varit med i krig och var tvungen att fly så vi
titta på den hela matten och engelskan. Riktigt soft!
Sen på idrotten var det någon rugby sak och jag fick mitt flipp på
Annelie. Menmen, Sen tittade vi klart på filmen efter bamba och när vi slutat så
åkte jag , Lovisa , Charlotte & Olivia till "Nya Frölunda Torg" för att titta.
Det blev verkligen bättre än jag trott men Gina hade inte öppnat så det blev lite tråkigt.
Sen åkte jag och Charlotte och Olivia hem och luffade. Det var en riktigt nice dag, så fick jag
skjuts av Charlies pappa hem och nu sitter jag hos mamma.
SKA ÅKA TILL MORMOR IMORGON SÅ JAG KOMMER INTE VARA AKTIV PÅ BLOGGEN
I TYP EN VECKA MEN JAG KOMMER TILLBAKA MED MASSA BILDER ÓCH ROLIGA INLÄGG
NÄR JAG KOMMER TILLBAX!


Ska hissa & dissa lite senare
ska först titta på utröstningen i idol!
Håller tummarna på Tove!!
puss holmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0