fredag, we love!

FREEDAAG!
äntligen helg, skrev inte igår
jag orkade verkligen inte och på vardagarna
får ni stå ute med lite inlägg då och då.
för jag känner mig så sjukt trött hela tiden.
idag var det iallafall skola som jag egentligen inte pallade.
Vi hade matte på morgonen, jag jobbade ganska snabbt
eftersom det hela tiden känns som jag ligger efter men det
kanske jag inte gör, vem vet ?
sen hade vi läxförhör i engelska och glosorna tror jag att jag klarade bra (y)
sen hade vi idrott, typ hinderbrändboll. whatever det sög (n)
sen bamba, åt ganska mkt haha jävla fetto är jag.
så gick jag hem frö jag hade ont i magen men
inte längre. så jag tror jag sticker till charlie
och dampar. pusss


Fotograf; Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0