hello babes

hej babes
är sjuk trött och orkar verkligen ingenting.
känner mig helt yr och typ ont i huvudet men
ska lägga mig tidigt idag, runt nio haha.
men jag längtar ju sjukt mycket till imorgon.
för jag och emma ska ha en lite tjejkväll typ.
ska bli sjukt mys, idag var jag med sandra och lovisa
vi åkte hem till mig och gjorde lite olika saker sen
åkte dom hem. och nu har lovisa utegångsförbjud i
EN MÅNAD :O! så jag blev till argi. aja
jag tittar på andra avenyn nu på datan och
ska äta mat snart och plugga. skola imon
men det är fredaag! men jag gick inte på träningen
eftersom jag var så fucking trött och
helt borta typ. aja jag har inget att skriva mer
typ. jag kommer kanske skriva imon
får se.
puuusss



JAG ÄLSKAR DEJ SOFIA REPAS !

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah älskar dej sötnos(L)

saknar dej :O

2009-09-10 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0