idrottsdag suger!

hejsan
sorry för att jag inte skrivit så långa/bra inlägg denna vecka menmen.
idag var det idrottsdag, jag träffade ornina,ornina,sandra,lovisa&terese på skolan
så gick vi till bussen och åkte till marklandsgatn gick därifrån
till slottsskogsvallen. Vi hoppade länghopp och sprang och typ stötte kula.
det var helt okej. Sen åkte jag och elin hem typ, vi satte oss i skolan och
typ pratade med folk HAHA det var bäst! Sen gick jag hem och tittade lite på film.
(Asså jag vet att jag knarkar filmer) Sen gick jag till Emma, vi gjorde smootihe och
planera våran tjejkväll på fredag. ingen får ta illa upp om vi inte bjuder dom, vi
orkade inte ha så mkt folk typ. Sen åkte vi in till torget, emma köpte ett puder och brun utan sol
och tuggummi yammi ;d
det var min dag det, i skolan har det kommit två sånna prao grejs till som heter Elin och Caroline.
Jag tycker om det för en som hette Ann hjälpte mig en sak jag kanske aldrig skulle klara själv.
puss på dom och på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0