jag hatar torsdagar !

förlåt för att jag inte har skrivit men asså jag måste plugga skitmycket den här veckan.
och livet har kännts tungt och inget blir bra längre så därför har inte jag orkat sätta på datan.

men nu ska jag snart till den jävla skolan igen, tyvärr.
men jag behöver inte gå än, jag börjar om 40 minuter haha (;
igår var jag med lovisa vi gjorde lite olika saker, eftersom båda missa andra avenyn i tisdags
så vi tittade på det på datan hihi. idag efter skolan blir det plugga till max, sen blir det träffa
sofia och då ska vi gå till träningen ! jag är så förkyld men jag ska gå ändå tänkte jag.
men jag KANSKE bloggar när jag kommer hem igen , jag får se haha
men i helgen har jag inga planer, men jag tror att det blir träning på lördag och match på söndag.´
jag orkar inte egentligen och jag är så förkyld också. aa, sug påallt.
önska mig lycka till i skolan haha (y)
pusss



ni får en nice bild som plåster på såren!
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0