ny väska, yiihhoo!

Tisdag igen då.
Gick till skolan runt 8 tiden kom inte försent idag faktiskt haha.
Sen när vi skulle till idrotten så skulle vi ha ulimate frisbee!
VAD GLAD JAG BLEV, JAG ÄLSKAR FRISEBEE! not.
Asså jag kan inte fånga en frisbee! Det är sjukt, jag är helt handikappad.
Efter idrotten var det bara bamba och bild. På bilden skulle vi gå till
ödledammen. Elin,jag & Olivia gick och satte oss på en bänk så satt vi där och "målade" och snackade
om allt och lite till.
Min statisk har sjunkit dem senaste dagarna, så kom igen nu och skrivskriv till mig vad jag ska skriva om!
så jag kan få ännu mer besökare haha!
Efter skolan åkte jag och mamma till torget för jag skulle ha skor,väska & t-shrit men det blev mer än så.

Adidas väska - 399 :-
Rouge (maxfactor) 120 :-
T-shrit - ta två betala för en - 199 :-
Deo (dove) - 49:50 :-

puusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahh det blir alltid mer och mer :D

2011-03-12 @ 01:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0