onsdaagsdags

gokväll bloggen!
just nu känner jag mig ganska pigg, eftersom
jag är klar med läxan efter lite trubbel.
idag var jag i skolan och sen gick jag
hem med charlie, så gick jag hem och
då var mormor och morfar hemma hos mig.
vi åt mat och fikade det var lite mys.
sen åkte dom och jag pluggade klart
så duscha jag. och såg att jag hade några fel på
matten så jag gjorde det, sen blir det idol yihooo!
i morgon har jag träningen ska gå med söta sofia
gumman, så vi kommer ha det mys.
men först skola -.- palla.
vi hade vikarie i träslöjden idag igen
haha HÅKAN my love.
sen var det ba trökiga lektioner typ.
aja puss syns imon


GAMMAL BILD !


tröja från Team Sportia,
shorts från H&M
leggins från Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0