orkar inte med detta helvete längre

rubriken var väl ingen bra start på veckan,
men av någon andleedning känner jag på mig att denna
veckan kommer bli mindre bra.
jag orkar inte med skolan, den förstör allt.

godeftermiddag
haha, skolan sög idag.
fast ändå känndes det bra
känns som om jag kommer den
jag älskar, närmare men hur ska
jag veta. idagi skolan gjorde vi bara
tråkiga saker typ. vi hade svenska först
jag ligger långt bakom dom andra eftersom
jag var "sjuk" förra måndagen. swen hade vi
lite tråkiga lektioner, sen hade vi NO vi skulle
typ göra expriment om vatten hahah , ekke skolka
på sista delen så vi skicka massa sms och sara (vårlärare)
fick damp. haha, sen gick jag hem för jaag trodde jag skulle åka
och prata med frida men hon var sjuk så nehe. nu har jag tjockat mig
med chocklad och toast mums. ikväll blir det tv hihi. kändisdjungeln
jag har fasnat vid det, även om det suger. ja sen blir det nog att sova puss



Paddlingen 2008
jag och filip itältet mohaha,
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0