sjukt mysig kväll

hejhej
blev inget inlägg igår då
för jag va i skolan sen så
träffade jag lovisa och sandra för vi skulle på pavvens
disco omg hahah ! vi sminkade oss i typ 3 timmar och plattade håret och
lekte fjortisar som in i helvete. sen på disco var det sämst fast vi hade kul ändå typ.
sen gick vi hem och spelade ett spel som typ hette "med andra ord". sen snackade vi
lite och gjorde olika saker sen sov vi typ haha (:
sen på morgonen städade vi lite och plockade ihop sminket och gick till lovisa
och sminkade oss och sånt typ.
och sen gick jag hem typ
asså jag skrev väldigt lite jag vet.
men asnice kväll ! skratt & gråt i floder ;d
jag älskar er my babes.
puusss
jag skriver mer i kväll ithink :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0