snart sticker man till emmis

hallåhallå ,
jag har duschat precis och hoppas på att mitt hår torkar
snart hihi, för jag ska snart till emmis rönnis älskling.
så kommer katta älskling & donja älskling .
ska bli sjukt kul, vi ska typ äta pizza och mysa med film.
kommer bli asroligt, som vi alltid har girls haha (y)
skönt med fredag vi gjorde typ inget spec i skolan,
förutom att vår idrottslärare var sjuk så vi gick till
apelsinplan och spela fotboll ist (n). sen gick jag, ornina ,
sandra & lollo till lillan och sandra höpte lite godis så
fick vi smaka lite haha.
sen typ gjorde vi inte så mycket vi typ lyssnade på
när min lärare prata osv, sen sluta vi klockan ETT! ;d
me loveit. nu ska jag checka bdb och sen hoppas
jag att emmis rönnis ringer. bloggar mer imon
kysspåkinden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0