Älskar dig mest♥

 

42 frågor om din bästa vän Y
1. Vad heter hon? sandra maria cecilla panasco lindström 
2. Hur gammal är hon? 12
3. När träffades ni sist? igår
4. Vad har hon för hårfärg? sandre
5. Brukar hon färga håret? nej
6. Vilka färger har hon haft? som nu only
7. Vad har hon för parfym? adidas o lee ;)
8. Är hon galen? yes
9. Vad är erat första minne? på minipavven
10. Har ni många minnen ihop? om vi har
11. Vart bor hon? hemma hos sig kanske?
12. Har ni varit utomlands tillsammans? näj men snart.
13. Är du avundsjuk på henne? haha nej <3
14. Vad heter hennes syskon? ida o niclas
15. När träffades ni första gången? när vi gick i kören tsm
16. Hur träffades ni? jag började på hennes skola typ
17. Vad går hon i för sporter? inga
18. Vad kan hon göra på helgerna? va me mig ofc
19. Göra efter skolan? va me mig o plugga
20. Vilken skola går hon på? grevegård
21. Favoritmat? pizza
22. Musiksmak? som mig :))
23. Har hon fräknar? ja0 :)
24. Har ni kollat på film någon gång? haha nej du vet
25. Har ni bråkat någon gång?ah.
26. Blir ni vänner igen då? ofc
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? japp
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? trösta henne.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ja haha
31. Har hon sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? sola bada chilla festa o lissse ofc
33. Har hon svikit dig någon gång? nej (a)
34. Har ni pratat i telefon någon gång?  ja?
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dött i mina tårar
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? fucking hela livet ut ♥
37. Är hon en rolig person? japp
38. Vad är det bästa med henne? att om man är ledsen så kan man ba komma t henne o allt blir bra igen♥
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? notthing
40.Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? yes jag delar allt mä henne
41. Hur ser hennes klädstil ut? snygg <3
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? behöves inte,

sandra maria cecilla panasco lindstörm
du är mitt allt, min bästa vän.
förlåt för igår du vet, jag menade inte att såra dig.
du är och förblir den bästa för mig.
älskar dig mest av allt oh alla älskling♥
ett liv utan dig är inget liv alls.
vi har det bäst tsm, vi tar alla.
jag lämnar aldrig dig, det svär jag på.

ff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0